Lightspeed 3.0

"Az alkotó élet titka az, hogy felnőttkorban is megőrizzük a gyermekkor szellemét." - by Thomas Huxley

Rólam

2016. március 08. 16:04 - Dzséjt

imgp0287.JPGBöcsületes nevem Valyon Tamás, általánosan használt nicknevem Dzséjt, írói álnevem Dwayne Hudson, személyiségem száma három. Szakmám szerint rendszerinformatikus vagyok, de én is csak azért tanultam szakmát, hogy abban véletlen se dolgozzak. Papíron egy ideig vagyonőr voltam egy kihalt nyomda portáján, mostanság meg szabadúszó íróként ténykedem. Jelenleg a PCGuru Online-nál hírezőként és cikkezőként dolgozom, míg a PC Guru Magazinban teszteket olvashattok tőlem. Besegítek az SFportalon (bár ez már elég ritka), én írom a háttér történetet a NextWorld 2 című MMORPG-nek. Egy picit a játékfejlesztésbe is belekóstoltam az Overon Stationnál, mikor még a Dome City-n ügyködtek, és egy rövid ideig dolgoztam néhány kisebb webmagazinnak is, mint például a Digibiz. Na meg itt a blogon ontom magamból az okosságaim filmekről, könyvekről, nagy ritkán videojátékokról. És persze menthetetlen sci-fi geek vagyok, simán lehetnék szereplő a Chuckban vagy a The Big Bang Theory-ban.

Apropó, a sci-fi úgy ovis koromban fertőzött meg, már akkor is Kő kapitány és Powej kapitány voltam az udvaron. Életem korai időszakában ismerkedtem meg a Star Warsszal, az Aliensszel, a Star Trekkel és a Power kapitánnyal, valószínűleg a királyi TV-ről és a német adókról (meg talán az HBO-ról), főleg ezek rángattak bele ebbe az életérzésbe 4 éves koromtól kezdődőn. Természetesen ettől máig nem szabadultam. Filmek, sorozatok, könyvek és játékok, jöhet minden, ami science-fiction, nézem, játszom, olvasom, gyűjtöm és írom a sci-fit. Eddig publikált műveim:

Regény

  • Mysterious Universe: A júdás császár hagyatéka

Kisregények (nyomtatásban és e-könyvben)

Novellák (nyomtatásban megjelentek)

  • Jogában áll…: az első nyomtatott novellám, amely az Új Galaxis 2009-es karácsonyi számában jelent meg az “Utópia” pályázat keretében.
  • A halhatatlanság ára: az Avana Arcképcsarnok 2010/1. számában jelent meg a “Mesterséges intelligencia és az ember viszonyai” pályázat keretében.
  • Északi fény: az Ad Astra által kiadott 2045 – Harminc év múlva című antológiában jelent meg 2015-ben.
  • Megfigyelők: az Ad Astra által kiadott Távoli kolóniák című antológiában jelent meg 2016-ban.

Novellák (e-könyvben)

  • Mert az ember ennyit megtehet: a KIMTE által 2011-ben kiírt “Történelmi és utópisztikus” novellapályázaton ugyan helyezést nem kapott, de meghívták a tervezett antológiába. 2013 júniusában meg is jelent az Amíg felkel a nap című antológiában. Ugyanabban a világban játszódik, mint a Zsaruvér, varázsvér és az Időbe zárt halál.
  • Zsaruvér, varázsvér: szintén a KIMTE által, szintén 2011-ben kiírt “Magyarország és Budapest 200 év múlva” pályázaton különdíjat zsebelt be. 2013 júniusában jelent meg az Amíg felkel a nap című antológiában. Az Időbe zárt halál “előzménye.”

Novellák (neten publikáltak)

Regény előkészületben

  • Mysterious Universe: Férfias játékok (munkacím, írás alatt)

Fan-fiction

Videojátékok

Ezen kívül sci-fi témájú klipeket vagdosom, amelyek közül 2007-ben az Abydos Gate klipkészítő versenyen az It’s Not Door to Heaven… című klipem ötödik helyezést ért el abszolút értékelésben, míg kategóriánként Csillagkapu Egyéb kategóriában a Heroes szintén ötödik, Metaplot kategóriában a már említette It’s Not Door to Heaven… második, míg Firefly témában a One Ship, One Crew első helyezést ért el

A 2008-as AXN Sci Fi-SFportal Találkozáson mozivásznon is láthattam az egyik klipemet, majd 2009-ben a Star Trek című film hazai éjféli premierjén, 2012-ben pedig a Mass Effect 3 premierje előtt is le lett vetítve egy-egy klipem.

Szabadidőmben segédkeztem az SFportal csapatának, és a mai napig az SWSaga csapatának.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lightspeed.blog.hu/api/trackback/id/tr998454716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása